amazing place for kayak

What a great experience I had with them. Very kind and generous people. I would definitely come back here if I want to kayak.

Reem Jubeh

A very beautiful place!

A very beautiful place and the treatment of the owners of the place is very wonderful. I highly recommend visiting it.

Heidi Trofim

Plaustais Nerimi per Kauną

Labai patiko kelionė plaustais Nerimi per Kauną!
Keturios šeimos, 17 žmonių ir visi patenkinti.
Dėkui Panerio Posliavietės šeimininkams už sklandų kelionės suorganizavimą!

Aurimas Didžiokas

Nerimi su irklente

Sveiki, vieta tikrai graziai sutvarkyta, deja seimininkas labai jautrus ir nera labai svetingas atsitiktiniams keliautojams. Plaukiau irklente nuo Jonavos iki Lapiu kur gyvenu, irklente. Islipus i kranta sulaukiau grasinimu sunimis, tad jeigu netycia kada plauksite ir noresite sustoti toje grazioje vietoje, is karto panarsykite internete ar skambinkite telefonu ant veliavyciu ir pirkite leidima, nes seimininkas sedi ant video apsaugos kameru ir netruks atvykti... Bet kokiu atveju pagarba jam, kadangi nedaug kas LT irengia tokias grazias vietas prie upiu..

Rimas Kaminskas

plaukimą baidarėmis būtinai pakartoti! (Greta)

Greta

Plaukimas plaustu

Puiki poilsiavietė ir rūpestingi šeimininkai! Plaukimas plaustu patiko visam mūsų kolektyvui: nuo mažiausio iki didžiausio! Rekomenduojame visiems, kurie neabejingi laukinei gamtai ir nuotykiams

Diana

Plaukimas baidarėmis Nemunu per Kauną

Išbandėme jūsų pasiūlytą plaukimo baidarėmis trasą – nuo Kauno hidroelektrinės iki restorano „Combo“.  Nuoširdžiai dėkojame už suorganizuotą plaukimą. Labai patiko! Ypatingą įspūdį paliko vakare atsiveriantys Kauno senamiesčio vaizdai. (Egidijus)

Egidijus

Gitaros melodija ir laužo liepsna iki ryto

Nuostabūs, rūpestingi šeimininkai, poilsiavietėje pasirūpinta kiekviena smulkmena, begalė užsiėmimų, žaidimų, profesionaliai sukrautas laužas degė visą naktį ir ryte paruošta sriuba buvo puiki. Jei kažko trūksta lengva susiderinti su šeimininkais (laikinai sumontavo norimoje vietoje apšvietimą). Poilsiavietėje per klaidą palikome vertingų daiktų, šeimininkai mus susirado ir juos grąžino. Ačiū už puikų savaitgalį.

Tomas P.

Nors su šeima visada mėgstame poilsiauti prie jūros, bet natūralioje gamtoje poilsis buvo kupinas nuotykių. Net nemaniau, kad čia tiek daug pramogų: ir tinklinio aikštelė, ir futbolo vartai, badmintonas, o ką jau kalbėti apie plaukimus plaustais arba baidarėmis, kurių maršrutų dar neišbandėme, bet tikrai išbandysime. Rekomenduoju!

Kotryna

Plaukimas baidarėmis

Norime padėkoti Panerio poilsiavietės kolektyvui už įsimintiną plaukimą baidarėmis Nemunu! Ačiū už jūsų paslaugumą ir puikiai praleistą vakarą po dienos darbų. Atsipūtėme ir planuojame plaukimą baidarėmis būtinai pakartoti!

Greta K.

Ačiū už įspūdingą savaitgalį.

Jūs tikri profesionalai, nes pasiūlėte mūsų draugų būriui tinkamiausią maršrutą baidarėmis. O po plaukimo visi smagiai praleidome vakarą prie laužo.

Tikimės kitą kartą išbandyti plaukimą plaustu ir batutą jūsų poilsiavietėje.

Pagarbiai,

Joana
plaukimas plaustu

Norint smagiai praleisti laiką su draugais, nereikia kreipti dėmesio į pilkus debesis pritvinkusius lietaus. Šeštadienio popietę su draugais susirinkom prie Nemuno dviračio skulptūros. Mūsų laukė jau pripūsti plaustai. Išklausėme instruktažą, kaip reikia elgtis plauste, kaip irkluoti, kad nesisuktume ratu. Panašu, kad vieno plausto įgula prastai klausė nurodymus, nes jie grožėjosi Pyplių piliakalniu, jie smagiai sau sukosi ratu Nemune. Praplaukiantis laivas „Perlas ‘ sukėlė bangas ir plaustą dar labiau nušliejo į krantą. Bet Nemunas pilnas visokių vandens priemonių ir mūsų draugam pasisekė, juos labiau į Nemuno vidurį patempė motorinė valtis. Nors plaukimo su plaustais pramoga truko neilgai, nes buvo pasirinktas neilgas maršrutas, bet užteko laiko pasigrožėti Kačerginės ir Zapyškio prieplaukomis. Dėkojame PANERIO POILSIAVIETEI už smagų plaukimą plaustais

K.

Smagu apsilankyti ne tik vasaros metu. Žiemos laikas - taip pat smagus metas pabūti gamtoje, kuomet lauke lengvas šaltukas ir nedrąsi žiemiška saulutė.
Nors ir pagal sezoną nepavyko išbandyti pramogų, tokių kaip batuto nuoma, baidarių nuoma ar plaustų nuoma Nerimi, tačiau žiemos sezonui puikiai tiko išbandyti poilsiavietės nuoma, kurioje laužavietė buvo naudojama pagal paskirtį ir mobilios pirties nuoma sušildė visus sušalusius. Buvo išties prasmingai praleistas laikas. Dėkojame.

Ilona G.

Čia gražu

Jurgis

Paskutinis vasaros savaitgalis buvo praleistas nuostabiai. Plaukimas plaustu buvo mūsų draugų kompanijos vasaros kulminacija. Netikėjome, kad Neries krantai tokie vaizdingi. Suorganizavimas buvo labai geras, pramoga džiaugėsi visi - ir maži, ir dideli. Esame labai dėkingi, kitą vasarą tikrai kartosime ir būtinai rekomenduosime kitiems.

Dalius

Dėkojame Panerio poilsiavietei už suorganizuotą plaukimą baidarėmis Nemunu nuo Algirdo Brazausko hidroelektrinės iki Combo klubo. Mes likome sužavėti, nes maršrutas tikrai nėra sudėtingas, tačiau pamatyti galima labai daug. Pamatėme visai kitokį Kauną. Tikrai galime rekomenduoti šį maršrutą ir plaukimui su vaikais, mat plaukimas nėra ekstremalus.

Antanas

Norime padėkoti visam "Panerio poilsiavietės" kolektyvui už šauniai praleistą dieną Jūsų poilsiavietėje. Vieta puikiai tinkanti tiek mažam, tiek dideliam, jautėmės aprūpinti viskuo, kas reikalinga aktyviam poilsiui gamtoje. Didelis Ačiū Jums. 🙂

Rita Kasmauskaitė

Lai pavasaris apsilanko ir pas Jus. Linkėjimai iš Austrijos!

Gerda

Ačiū už šaunų laiką praleistą gamtoje. Iš pradžių netikėjau, kiek daug vietos poilsiavietėje ir kiek visko galima nuveikti. Poilsiavom su vaikais, tai tiek mažiausieji, tiek suaugę liko patenkinti.

Žygis

Buvo labai smagu klausytis koncerto plauste, kuris vyko ant Lampėdžio ežero. Oras buvo nuostabus, koncertas nuotaikingas. Ačiū Panerio poilsiavietės šeimininkams, kurie suteikė galimybę pasiklausyti koncerto sėdint plauste su gera draugų kompanija. Pasinaudosime jūsų paslaugomis dar ne kartą ir būtinai rekomenduosim jas savo draugams.

Elena

apie kelione plaustais jau pradejom pernai svajoti. ir pagaliau pries kelias savaites mes ja igyvendinom !!!! musu plauke 15 zmoniu kolektyvas- tema NERIES PIRATAI ir praktiskai visi pirma karta su plaustais. ir visi liko suzaveti ir patenkinti !!!! jau mastom kitais metais vel pakartoti plaukima !!!  buvo ir vyresniu zmoniu, kurie lyg ir bijojo plaukti, bet dabar po plaukimo paklauskit ar jiems patiko ? atsakymas bus vienbalsis - TAIP !!!!. Tikrai puikiai praleistas laikas- grizusius seimininkai pasitiko su kose virta ant lauzo, kol rukinosi sparneliai ir suriai, tikrai visiems veiklos netruko- aisku didziausia populiaruma turejo indeniska pirtis . kas norejo ir kamuoli pasparde, kas tinklini pazaide ar smigi, o kas romantiskai ant supyniu pasisupo. vakaras nuostabus, kepem zefyrus, bulves, saslykiukus , o lauzo didumas !!!! aciu uz tikrai nuostabu savaitgali !!!! mes dar sugrisime

Laima Mickute

Nuostabi vieta poilsiui ir pramogoms, gera vieta atostogauti su šeima ir draugais, ypač kai tiek daug gali čia nuveikt. Plaukimas plaustais arba baidarėm tai viena nuostabiausių kelionių ir nesvarbu koks oras, svarbu gera nuotaika. Esu plaukus jau ne kartą ir kiekviena kelione vis kitokia ir kupina įspūdžių. Po plaukimo geriausia atsipalaiduoti ir atgaut jėgas pirtyje, o atėjus vakarui romantiškai pasėdėt prie laužo ir išsikept ką nors skanaus ką mėgstat. Man tai geriausias poilsis. Be to, dar yra keletas sūpynių bei tinklinis, kurio dar nežaidžiau, na, bet gal kita kartą teks pažaist. Ačiū už nuostabią kelionę, tikiuosi jų bus ir daugiau.

Vaiduliuke

Labai patiko linksmai praleistas laikas Panerio poilsiavietėje. Puikus vaizdas, šalia tekanti Neris ir vakare kylantis rūkas suteikė šiai vietai mistiškumo. Labai daug vietos įvairioms pramogoms yra: nuo smiginio iki futbolo, tad ši poilsiavietė, manau, yra tinkanti ir didesnei ir mažesnei kompanijai. Rekomenduočiau čia atvykti!

Dovilė Komolovaitė

Norint gerai ir kokybiškai atsipalaiduoti,nuostabios gamtos apsuptyje,renkuosi tik Panerio poilsiaviete! Lankausi ten tikrai ne pirma karta, taigi galiu pasakyti - tai nuostabi vieta! O žmonės, matosi deda visa širdi ir jėgas,jog musu poilsis butu kuo kokybiškesnis. Ačiū Jums!!!!

Simona Dab.

Labai esu dėkingas už pramogas, kurias suteikėte. Spyruoklinio batuto nuoma buvo labai naudinga, nes vaikai liko patenkinti ir jų gimtadienis buvo įsimintas ir nepamirštamas. Rekomenduoju visiems pasinaudoti Panerio poilsiavietės teikiamomis paslaugomis.

Kęstas

Džiaugiuosi, kad Kaune atsirado vieta, kur galima pailsėti su šeima bei draugais. Mėgstame aktyvų poilsį ir būvimą gamtoje. O panerio poilsiavietėje viskas vienoje vietoje.

Sandra

Labai jauki vieta

Jurgis

Labai graži poilsiavietė,matosi nuoširdžiai prižiūrima aplinka,gamta. Pats geriausias poilsis ir jėgų pasisėmimas gryname ore... Vaizdai aplinkui vis gražinami. Visada gera sugrįžti i Panerio Poilsiavietę!

Simona

Labai patiko batuto nuoma, taip pat pasinaudosime ir plausto nuoma. Ačiū už smagų laiką. Būtinai rekomenduosime draugams

Angelė

Mobilę pirtį teko išbandyti SPA festivalyje "Gintarinė Baltija", kuris vyko Palangoje. Nepakartojamas jausmas iš karštos pirtelės šokti į Baltijos jūros bangas. Net neturiu žodžių apibūdinti pirtininko pėrimą ir jausmą po procedūros. Karšta pirtis ir profesionalus pirtininkas - tai pramoga kurią turėtų išbandyti kiekvienas.

Gintarė

kubilo malonumais teko pasinaudoti jau senokai, tačiau prisiminimai išlieka ilgam. kiek esu mėginusi skirtingo tipo kubilų - šis moderniausias bei patogiausias, o kubilo savininkai - draugiški ir nuoširdūs. labiausiai patiko led kubilo apšvietimas, o dar džiakuzi kylantys burbuliukai.. mmm.. siūlau visiems pasiimti kompaniją draugų ir išmėginti šį mobilų kubiliuką

Silvija

Smagiai praleidome darganotą ir lietingą dieną prie jaukiai degančio židinio lauko pavėsinėje, išsikepėm skanių kepsnių, laikas tikrai neprailgo jaukioje poilsiavietėje kartu su draugais. Šiltesniu laiku tikrai išbandysime kitas pramogas. Sudomino siūlomas plaukimas plaustu Nerimi, juk plaukiant Nerimi galima pamatyti visai kitokią Nerį, praplaukti pro didžiausią Lietuvos upių akmenį. Tai daugybės legendų apipintas Gaidelio akmuo.
Dėkui už pasibuvimą gamtos prieglobstyje.

Giedrius ir Dovilė

kuo silciausi linkejimai PANERIO POILSIAVIETEI is sauletu Maldyvu

poilsiautojai is Maldyvu

Kuo geriausi linkejimai Panerio poilsiavietei is siltos Sri Lankos

Keliautojai is Srilankos

Ačiū už labai smagų pasiplaukiojimą plaustu. Išties puiki pramoga. Labai smagiai atšventėme draugo bernvakarį, buvo unikalu ir netradiciška. Rekomenduoju visiems išbandyti.

Algimantas

Po ilgų mąstymų ir pasirinkimų gausos, galiausiai nusprendžiau, kurią kelionę norėčiau aprašyti. Tai viena iš įdomiausių ir unikaliausių kelionių, kurios nepamirštami įspūdžiai ir šilti atsiminimai glūdi atmintyje. Tai kelionė ne po tolimiausius pasaulio kraštus ar įdomiausias lankytinas vietas, o tiesiog kelionė, kuri nereikalauja daug išlaidų, ilgo pasiruošimo ir laiko. Tai kelionė visai netoli mano gimtojo miesto Kauno. Ši kelionė yra unikali tuo, kad aš su giminaičiais keliavome ne mašina, autobusu ar lėktuvu, o neeiline transporto priemone - pripučiamu jūriniu plaustu.
Kelionė prasidėjo vieną šeštadienio rytą, kaip ir buvo planuota. Visi susirinkome į Panerio poilsiavietę, kuri yra įsikūrusi ant Neries kranto netoli Kauno, šalia Lapių miestelio. Ten palikome automobilius ir kitus daiktus, kurie buvo nereikalingi plaukiant plaustu. Susėdome visi (plaukėme dešimt žmonių) į autobusiuką, kuriuo geranoriškai pasisiūlė pavežti draugai, ir važiavome Batėgalos link, ten, kur buvo mūsų kelionės pradžia. Atvažiavę į vietą visi draugiškai prisipūtėme plaustą, įkėlėme į vandenį, susėdome į neeilinę transporto priemonę ir pradėjome įdomią ir įsimintiną kelionę srauniąją Nerimi.
Buvo labai šiltas ir malonus oras, kaip tik toks, kuris yra tinkamas būtent tokiai kelionei kaip ši. Plaukėme visą dieną ir mėgavomės lietuviškos gamtos grožiu, tad laikas tikrai neprailgo. Gerėjomės aplinkiniais vaizdais ir tyru oru. Pamatėme daug įdomių vietų, apie kurias net nebūtume pagalvoję, kad tokios įspūdingos vietos egzistuoja mūsų gimtoje Lietuvoje. Plaukdami nuo Batėgalos Panerio poilsiavietės link, praplaukėme vienas iš didžiausių Neries upės salas, ant kurių nuo seno stūkso miškai, matėme įspūdingas smėlio atodangas, kurių ilgis driekiasi daugiau nei 200 m, o aukštis sieka iki 30 m. Tai Andriuškonių ir Drąseikių atodangos, kurios yra vienos iš didžiausių Neries upės pakrantėje. Besišnekudžiuodami tęsėme kelionę toliau ir priartėjome prie Gaidelio akmens, kuris yra didžiausias Lietuvos upių riedulys apipintas įvairiomis legendomis. Pasigrožėję didingu reginiu, tęsėme kelionę ir jau buvome visai netoli pabaigos. Parplaukę į poilsiavietę iš karto skubėjome kurenti indėnišką pirtį, nes kai pasiekėme kelionės tikslą, buvo vėsu ir norėjosi sušilti. Taip pat išsivirėme vakarienę ant laužo, paskui aptarėme kelionės įspūdžius ir susėdę prie laužo dainavome dainas iki paryčių. Pastėbėję, kad jau švinta, nusprendėme bent kelioms valandoms nusnausti palapinėse tam, kad užtektų jėgų kitai dienai. Atsikėlę iš ryto ėjome maudytis, poilsiavome ir mėgavomės ramybe.
Tai viena iš unikaliausių ir įdomiausių kelionių, kurią prisimisiu ilgai. Nors plaukimas plaustu Nerimi truko apie 6 valandas ir plaukėme apie 16 kilomentrų, laikas tikrai neprailgo, nes aplinkui buvo tiek įspūdingų vaizdų, kad norėjosi jais grožėtis nuolatos. Svarbiausia, kad buvo geras oras ir šauni kompanija, be kurios ši kelionė nebūtų tokia įsimintina.

Nijolė

Labai patiko plaukimas plaustu Nerimi. Likome patenkinti, net patiems mažiausiems patiko. Oras buvo puikus, tad kelionė tikrai pasisekė. Būtinai pasinaudosim jūsų paslaugomis ne vieną kartą. Ačiū ☺

Nedas

Ačiū už puikų pasiplaukiojima plaustu Neries upe :-). Viskas patiko, laikas neprailgo, draugiski, nuoširdūs poilsiavietės šeimininkai. Iki kitų susitikimų.

Jurgita

Kaip šaunu!Išties čia smagu!

Aron

Graži tvarkinga aplinka,gražūs apylinkių vaizdai, patogus privažiavimas,tikrai arti Kauno. Didelė pavėsinė kurioje galima išsikepti šašlykėlį ir išsirūkyti žuvį. Šeimininkai siūlo aktyvią pramogą - plaukimą plaustu, indėnišką pirtį ar pašokinėti ant batuto. Būtinai sugrįžime vėl ir draugus atsivežime...

Vida Andriušienė

Tikrai graži ir smagi vietelė gamtos apsuptyje. Rami vieta, draugai, mobili pirtele aukščiausiam lygyje, ko daugiau reikia.Pirmąkart nustebino mobili pirtele, nes tokios modernios su LED spalvotu apšvietimu, muzika viduje, stiklinėmis panoraminėmis durimis ir kubiliuku šalto vandens lauke aš dar niekur nemačiau.Visa poilsiavietės aplinka tikrai gražiai sukurta, kad ilsintis ir pramogaujant tikrai nesinori galvoti apie grįžimą namo. Būtinai dar apsilankysiu, nes neviską teko išbandyti, tai yra (kelione plaustu upe ir mobilu karališką kubilą. O karališkas dėl to, kad taip pat išskirtinis-su LED spalvotu apšvietimu ir JACUZZI įranga, dar malonesniam poilsiui. Taigi, labai rekomenduočiau apsilankyti vieną kartą, nes antrą kartą siūlyti nebereiks ir atvažiuosite patys. GERO POILSIO! 🙂

Benediktas Rūkas

Graži aplinka, tvarkinga. Labiausiai patiko pasikaitinti pirtyje. Superinės pirties kepurės ir šalto vandens kubiliukas pagyvino vakaro fotosesijos nuotraukas! 🙂

Miglė

Norėčiau pasidžiaugti mobilia pirtele 🙂
Patogu kaitintis, kadangi stiklinės durys, tai galima stebėti, kas vyksta lauke (jei pokalbiai nesimezga sėdinčiųjų tarpe), taip pat nereikia galvoti apie savo pirties kepuraitę, nes jos įeina į pirtelės nuomą. Be to, visad pakanka kaitros net ekstremalams, o norintiems atsivėsinti - šalto kibiro dušas.
Estetiška, jauki ir aišku, šilta pirtelė, rekomenduoju išmėginti visiems 🙂

Silvija

Kas labiausiai patiko, tai kelionė plaustu. Nemaniau, kad bus taip smagu. Buvo gera pasigrožėti turtinga Lietuvos gamta, pamatyti didžiausią Lietuvos upių riedulį - Gaidelių akmenį. Labai šiltas ir draugiškas aptarnavimas, puikiai pasirūpinta žmonių poilsiu nuo pat viešnagės pradžios iki pabaigos. Tikrai apsilankysiu dar kartą ir išbandysiu kitas pramogas, ne tik kelionę plaustu, bet ir mobilios pirties bei mobilaus kubilo malonumus. Ačiū už suteiktus malonius įspūdžius!

Giedrius

Visai nieko vietelė. Gražu, tvarkinga, šalia upė. Ko daugiau reikia...

No Name

teko buti, labai patiko, tikrai grazi aplinka, pasirupinta poilsio patogumais. Liuks. tikrai dar apsilankysiu.
aciu uz puikiai praleista laika !!

Mickute

Nuostabu, kad Lietuvos jaunimas savo nuoširdžiu darbu sugeba suteikti sau užimtumą, o kitiems - pramogas, poilsį ir ramybę gamtos prieglobstyje. Ačiū. Ina.A.

Ina Stanislava Aleknienė

Labai smagu praleisti laiką šioje poilsiavietėje. Jaukios pavėsinės, pirtelė, šalia tekanti upė - viskas, ko reikia geram poilsiui. Ir vaikams čia tikrai nebus nuobodu.

Lina

Labai smagu šioje poilsiavietėje. Jaukios pavėsinės, gera vieta išsikepti šašlykams.

Povilas

Labai gera vieta pabūti gamtoje

Gintas T.

Puiki vieta poilsiui

Edvinas A.

Man labai patiko šioje poilsiavietėje